Subject: FW: Rae valla Kurna küla Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringu materjalid koostööks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2024 13:43:26 +0200

Palun reg

From: Veiko Rakaselg | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 17, 2024 1:27 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Rae valla Kurna küla Põllumehe kinnistu ja lähiala
detailplaneeringu materjalid koostööks ja arvamuse avaldamiseks

Tervist!

Esitan teile kooskõlastamise eelseks koostöö tegemiseks ja arvamuse
avaldamiseks Rae valla Soodevahe küla Suur-Sõjamäe tn 60 kinnistu ja
lähiala detailplaneeringu materjalid. Detailplaneeringu digitaalsed
materjalid on leitavad ja alla laetavad aadressil
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ErCCW7yHwTFOt5YSh-33EZ0B_9JS7YL5zj7
qIkkwVvW3Lg?e=myYvby>  19120 Põllumehe DP.

Detailplaneeringus on:

*	kavandatud 14 krundist koosnev kaubandus-, toitlustus- ja
teenindushoone maa ning tootmishoone maa kaassihtotstarbega kruntide
kompleks ning määratud ehitusõigus osaliselt kuni 3-korruseliste ja
osaliselt kuni 4-korrusliste äri- ja/või tootmishoonete ehitamiseks;
*	kavandatud kruntidele juurdepääsuks ja lisanduva liikluse
teenindamiseks planeeringuala läbiv avalikult kasutatav tee (krunt pos 14)
11504 Öövahi teest 11505 Vaela teeni (Kangru teeni);
*	nähtud ette planeeringuala jalgratta- ja jalgteede ühendamine
naaberala (IKEA arenduse) jalgratta- ja jalgteedega ning kavandatud
selleks riigi kõrvalmaantee 11115 Kurna-Tuhala tee alune tunnel;
*	analüüsitud riigi kõrvalmaantee 11504 Öövahi tee ümbertõstmise
võimalusi ja ruumivajadust ning moodustatud selleks krunt pos 17.

Lugupidamisega

Veiko Rakaselg, BSc
projektijuht
mob: +372 5341 4263
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>